torstai 23. kesäkuuta 2011

KeSäLomAlle & paaaaljon kynsikuvia!

Heips kaikki!

Mulla alkaa juhannuksesta neljän viikon kesäloma - tätä on odotettu! :)
Lomani aikana blogini hiljenee kokonaan..
Olen kerännyt tähän kaikki julkaisemattomat kuvat teille, toivottavasti niistä riittää katseltavaa lomani ajaksi :)
Kaikki kynnet ovat kevään -11 aikana tehtyjä.


Eli tässä paaaaaaljon kynsikuvia:

Glitterileikkejä!

Hetkeksi keväällä hurahdin kultaisiin kynsiin...

...

Kokeiltu on myös kulta+hopea yhdistelmää..

Se yksi parhaista pinkeistä!

NudeRanskis.

GlitteriRanskis.


Glitterileikit.

Vähän pirtsakkaa kesäfiilistä! <3 Toisessa nimettömässä timanttitarra.

Ystäväni tekemät ballerinakynnet minulle, yhdet ihanimmista koskaan ikinä!! <3


Ja tässä mun kesän suosikit:




Näissä China Glazen Midnight kiss, konadilla pantterikuviot joista osa värjätty pinkiksi :)


Minun tämän hetkiset kesäkynnet, raksulleni omistettu:

 


Hyvää Jussia ja ihanaa kesää kaikille!! <3


- flye -

1 kommentti:

  1. Merkkasin sinut Stylish Blogger Awardiin
    http://glitz8glam.blogspot.com/2011/07/top-10-stylish-award.html

    VastaaPoista